Happy Shadow

Happy Shadow föddes år 1994 :)  har inte hittat fakta om vart men jag vet att han stod på Ocklebo ryttarförening innan han såldes till en ridskola tror jag som har förkortningen GRS år 1999. Efter det blev han vidare såld till en tjej som heter Evelina Andersson som bor i sala och tävlar (tävlade) för Heby RF. Evelina tävla han upp till LA i hoppning.
Jag vet inte om han var på något ställe imellan men jag vet att han sen kom till en ryttare som heter Ida husell och där hade han en skötare som tävla han i både hoppning och dressyr. Efter det så kom han till myrby och jag (elin) har sköt han sen han kom till oss.
här är tre bilden när anna tävlar honom. ( hans förra skötare )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0